Известие

Collapse
No announcement yet.

И аз пораснах 1.4 --> 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
    Ей затова не са хубави тея бъзици........ Лоша работа !

    Инъче за мен,работа на място ако ще и "цяла" зима да е-не е правилно разработване на мотор

    Успех за в бъдеще,и мааалко по-разумно
    Е не цяла зима, но от моя (майстор, малко дъртичък, но върши винаги чудесна работа) казва така, пали се и работи 1 час на място, да си пусне поне 4-5 пъти перката, след това ако всичко е наред си взимаш колата и 3000км караш кротко и сменяш до 3000 оборота това е...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #92
      Аз също съм на мнение,че работата на място не е правилната разработка...Светльо е написал един добър начин за разработване.Бих добавил,че не бива да се кара на свободна(по инерция) и е добре да се използва двигателя,като спирачка(спиране на скорост). Има много мнения и различни виждания по въпроса.
      Отново успех.
      Mercedes ML 63 AMG 07'
      159 TI 2.4JTDm SW 09'
      156 2.0 20V Turbo
      VW Phaeton 3.0 TDI 09'
      sigpic

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Е не цяла зима, но от моя (майстор, малко дъртичък, но върши винаги чудесна работа) казва така, пали се и работи 1 час на място, да си пусне поне 4-5 пъти перката, след това ако всичко е наред си взимаш колата и 3000км караш кротко и сменяш до 3000 оборота това е...
        Живко,това са стари разбирания и не са правилни.

        Има си начин за разработка и тя е ,след първото пускане на перката,на место,гасиш за да истине мотора.

        След това палиш и първите 40 км пробег трябва да натовариш мотора до 100 процента в рамките на 2000-4000 оборота.

        След това сменяш масленният филтър и караш като бабичка 1000-1500 км.

        Давам и пример,моята след зглобяването изкара 200 км докато я качихме на диното и звадихме 277 коня на 7000 оборота.

        Та филма може да е от безброй неща,гадно масло,запушил се маслен филтър,масленна помпа ,крив колянов вал,голям аксиален луфт,лоши хлабини на вала,овал на шииките и ред други неща.

        Затова ,задължително когато се сглобява нов мотор,се проверяват тези неща.

        Лошо се е получило,но не е непоправимо.

        Успех.
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
          Живко,това са стари разбирания и не са правилни.

          Има си начин за разработка и тя е ,след първото пускане на перката,на место,гасиш за да истине мотора.

          След това палиш и първите 40 км пробег трябва да натовариш мотора до 100 процента в рамките на 2000-4000 оборота.

          След това сменяш масленният филтър и караш като бабичка 1000-1500 км.

          Давам и пример,моята след зглобяването изкара 200 км докато я качихме на диното и звадихме 277 коня на 7000 оборота.

          Та филма може да е от безброй неща,гадно масло,запушил се маслен филтър,масленна помпа ,крив колянов вал,голям аксиален луфт,лоши хлабини на вала,овал на шииките и ред други неща.

          Затова ,задължително когато се сглобява нов мотор,се проверяват тези неща.

          Лошо се е получило,но не е непоправимо.

          Успех.
          Аз не казвам че моята версия е правилна, просто чичката ан 47г има стотици ремонти и даже голфа ни преди време той го прави никакви кахари Виж това както ти и Светльо каза за 100% натоварване не го знаех в ниските т.е. стоиш на 2000 даваш до долу и като стигне 4000 пускаш, предполагам се прави за да може маслената помпа да се натовари максимално и да може всички стружки и т.н. да се набият във масления филтър...
          Обяснявайте полезно е за нас, също обяснете и за дизел, пък някой мод може да отреже темата и да я направи като нова, определено ще е полезна за всички!
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
            Тъй ... който ще ме псува и ще дава акъли да го прави сега докато все още съм в добро настроение ( Бончо си ме псува постоянно затова него не го броим ) . Чувствам се супер тъпо и съм осъзнал , че грешката си е изцяло моя . Трябваше да я кротна още малко и тогава като сменя маслото да давам газ ... как се увлякох и аз незнам ... изредих ги от 1-ва до 3-та до 6000 оборота и понеже това са ми 2-рия комплект смляни лагери веднага се светнах какво съм сътворил . На стария двигател 1.4 също от Шумен към Търговище му смлях лагерите обаче тогава не ми пукаше и си се прибрах както тракат докато този път веднага изгасих ... както и да е станалото станало . Зимата ще стои в гараж и ще гори бензин на място ... и ако някой келеш дето не му е дошъл акъла като на мен чете това нека се замисли ... защото аз не го правя и там ми е грешката . ВИНОВЕН !!!
            Колега не в теб вината ако всичко по мотора е било чук
            колкото и зверската газ да му даваш е нямало да се пръкне за 600 км.от първоначалното му сглобяване!
            Макар и неразработен!
            П.С с какви лагери е бил сглобен???
            0892 488 330-Теодор
            Alfa Romeo 145 3.0 24V
            Alfa Romeo 146 TI-Turbo

            Comment


            • #96
              Глюко ако не се лъжа ... частите са от най - хубавите ама като са още стегнати няма как да очаквам , че при 6000 оборота с това масло няма нищо да й стане ... Поредната обеца на ухото и това е .
              Благодаря ви за подкрепата
              sigpic
              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

              Comment


              • #97
                За мен проблемът не е разработката,
                ако е маслена помпа, би трябвало да ти светне ламбата....
                sigpicex
                147Q2
                300bhp/606nm
                Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                Comment


                • #98
                  мен ме интересува вървеше ли като за последно поне ? )))
                  alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                  Fiat punto GT in progress ~200hp

                  Comment


                  • #99
                    Чета и си мисля...............
                    Когато затворихме моя мотор аз лично на 250км бях на заварка на 4 предавка по магистралата защото едно бмв ме подразни и му показах бинокъла на 200++ и какво след това пак агресивно после бавно каране и пак на ново газ.
                    Добри е много прав.Аз си смених маслото и на 880км бях на диното да видя какво се случва. Тва разработки чак толко на 20г + желязо...... мое мнение


                    След това почти всяк вечер раздавам заварки и прекъсвачи и няма проблеми вече почти 20к.

                    ---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:33 ----------

                    Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                    мен ме интересува вървеше ли като за последно поне ? )))
                    не дразни
                    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                    ех.. Малкото КуВе
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                      Колега не в теб вината ако всичко по мотора е било чук
                      колкото и зверската газ да му даваш е нямало да се пръкне за 600 км.от първоначалното му сглобяване!
                      Макар и неразработен!
                      П.С с какви лагери е бил сглобен???
                      Тука съм съгласен. Нещо се е оакало по мотора. При такъв развои на събитията всичко около коляновия вал требе да бъде основно прегледано, премерено и т.н.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • Начи вече почти съм сигурен че проблема на е в шофера,а се е посрала маслената помпа.Извадих и основните лагери и картинката е същата.Интересно че след ремонта при първото запалване лампата угасна на третата секунда и повдигачите се напълниха на петата минута.Мотора така или иначе ще го разпилея целиа и със сигурност ще разбера от къде и защо е спрял да се маже.В купето ще монтирам уред за налягане на маслото а не бустметър и какво друго беше незнам там дето го има в момента на мястото на духалките.При 4000 оборота не трябва да е под 4,5 бара.В момента нямам никакво време да се занимавам,но малко като поразтикам дараците ще снимам и ще пиша за кво става въпрос.
                        164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                          Начи вече почти съм сигурен че проблема на е в шофера,а се е посрала маслената помпа.Извадих и основните лагери и картинката е същата.Интересно че след ремонта при първото запалване лампата угасна на третата секунда и повдигачите се напълниха на петата минута.Мотора така или иначе ще го разпилея целиа и със сигурност ще разбера от къде и защо е спрял да се маже.В купето ще монтирам уред за налягане на маслото а не бустметър и какво друго беше незнам там дето го има в момента на мястото на духалките.При 4000 оборота не трябва да е под 4,5 бара.В момента нямам никакво време да се занимавам,но малко като поразтикам дараците ще снимам и ще пиша за кво става въпрос.
                          от нещо е дошло нека да се види,за тва е целата работа.
                          Аз лично не бих пуснал тема в форума... само мисли да ми вкарват.
                          Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                          ех.. Малкото КуВе
                          sigpic

                          Comment


                          • Колега всеки които ме познава знае колко ме интересува хорско мнение,така че в мисли не се вкарвам.Просто ми е интересно какво е станало щото съм направил стотици мотори и тук в БГ и в Белгиа и такъв случаи не съм имал.И ако някои си мисли че преди да сглобя не съм измерил вал,биели,болтове,елипси и че съм сложил някое минерално масло от незнаен варел жестоко се лъже.
                            164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                              .Просто ми е интересно какво е станало щото съм направил стотици мотори и тук в БГ и в Белгиа и такъв случаи не съм имал.

                              Ам ако искаш и у Саудитска арабия да си правил двигатели такъв случеи няма как да си имал при положение че тез коли не ги е карал Ваката

                              Колеги мога със ръка на сърцето да ви заявя че съм виждал много пъти работата на Боби и го знам и как работи и самия двигател дори знам как е правен чистен мерен и премерван по 100 пъти и смело твърдя че доста добре си върши работата.

                              Прост пример колко са местата където ще си оставите двигателя за основен ремонт и ще тръгнат да ви боядисват блока примерно червен за да има по добра визия... за мен това е човек които изпипва и иска всичко де е перфе!!!!!
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                                Колега всеки които ме познава знае колко ме интересува хорско мнение,така че в мисли не се вкарвам.Просто ми е интересно какво е станало щото съм направил стотици мотори и тук в БГ и в Белгиа и такъв случаи не съм имал.И ако някои си мисли че преди да сглобя не съм измерил вал,биели,болтове,елипси и че съм сложил някое минерално масло от незнаен варел жестоко се лъже.
                                Колега баланс валовте затапи ли ги?Или поне изхвърли ли им ремъка?
                                0892 488 330-Теодор
                                Alfa Romeo 145 3.0 24V
                                Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                                Comment

                                Working...
                                X